Gretne gamle kjerringer får ikke mange likes….

De siste inleggene mine her på Bloggen har vært preget av at jeg er sur og gretten for tiden.  Sikkert ikke morsom lesing for noen, men noenganger må det bare ut….

I dag har jeg vært å gått en tur i skogen med hunden helt alene. Deilig.  Til tross for sludd og slaps og et farlig føre for benet og meg bega jeg meg avgårde på stiene og over lyng og kvist. Til tider hadde jeg hjertet i halsen. Ikke noe fall nå.  Men det gikk bra.  Benet skrek litt og fikk litt hard medfart i en dump jeg ikke så, men pytt pytt.  Fornøyd kom jeg og en dyvåt hund tibake til bilen.

Senere i dag skal jeg på kveldsvakt med verdens dessidert beste kollega.  Selv om vi ofte har mye å gjøre har vi alltid trivelige vakter. Kommer sikkert av at vi har god kjemi,  er godt samkjørte etter over 23 år som kollegaer og at vi kjenner utrolig godt hverandres sterke og svake sider.   

Om en uke venter Berlin, og om litt over en måned Cannes.  Livet er ikke så verst.  Hadde bare regn, sludd og snø tatt slutt og vår, sol og varme dukket opp + karene her hjemme bidratt mer med husarbeidet og alt annet her hjemme, ja da kunne livet vært perfekt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg