Sponsorgave på vei..

I går fikk jeg beskjed om at skiltet jeg skulle få i sponsorgave fra Skiltmax nå er sendt i min retning. Spennende. Når bare Bring eller hvem det nå er får skiltet fra Halden til meg i Hønefoss, så skal jeg få tattbilder av det og lagt ut her på Bloggen. Spennende. Mine helt første sponsorgave, ja bortsett fra colaflaska Gamle Gubben Grå sponset meg med da..
Og de som lurer, Nei jeg har ikke hørt et eneste ord fra Cindrellae, men lever fremdeles i håpet.

#skiltmax #bring # cindrellae #sponsorsøkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg