Så blir det påskeegg på de gamle…

I går var jeg i grunn litt sur, og klaget litt over at hele Hønebyen var utsolgt for helt vanlige papp-påskeegg. Også jeg som hadde bestemt meg for å lage påskeegg til mine foreldre i år.  

Lillian leser bloggen min, og svarer at hun har nok av tomme papp-påskeegg fra ungene var mindre.  Hun skal på mine kanter i dag, og kan godt legge et egg i ei postkasse eller på en tram.  Tenk at det finnes slike mennesker!  For jeg kjenner ikke Lillian, hun er bare en som leser bloggen min og jevnlig legger igjen hyggelige kommentarer.  Jeg vet jo at hun bor ikke alt for langt unna, men dog.  Slike ting gir meg tro på menneskene.  Jeg blir oppriktig glad når folk bryr seg om andre, selv om det bare gjelder et papp-påskeegg.

Så i dag møttes vi på en bensinstasjon.  Snille Lillian skulle få slippe omveien oppom meg.  Jeg fikk et papp-påskeegg, og hun fikk en blomsterkvast for at hun gledet meg ved å vise omtanke.  
Nå har jeg to påskeegg som jeg skal fylle, og i morgen skal jeg leke påskehare og levere påskeegg til Mamma og Pappa..

Nok en gang, TUUUSEN takk, snille Lillian

4 kommentarer
    1. Åhhh det var da så lite om å gjøre. Synes det er hyggelig å gjøre noe for andre som setter pris på det en gjør jeg da. Tusen takk for nydelige tulipaner, påskegule som pynter opp på kjøkkenbordet sammen med kyllinger. Jeg tok fram resten av påskepynten når jeg fant fram egget til deg, så nå er det skikkelig påske her i huset også. Nå kan det jo hende at vi slår av en prat om vi skulle møtes neste gang 😉 God påske og håper “de gamle” ble skikkelig fornøyd når de fikk påskeegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg