Mer metall enn beinvev

 

Jeg vet at jeg har hevdet mange ganger her på bloggen at jeg har mer metall enn beinvev i det høyre kneet.  I dag da jeg drev og ryddet litt i noen gamle papirer dukket en utskrift av noen røntgenbilder opp. Så her er beviset. Til mine røntgenvenner som reagerer på bildekvaliteten, detteer en utskrift på vanlig kopipapir som jeg fikk av ortopeden dagen etteropperasjon. Jeg regner med det er bilder ortopeden har tatt på operasjonsstua..  

 Godt gjort i grunn å klare å ødelegge beinet så til degrader på en liten gå-tur i parken.  Max uflaks eller typisk Brit.  

2 kommentarer
    1. Minner litt om min ene ankel… jeg skulle bare… Men med slike besøk hos de hvitkledde så betyr det jo bare at en har hatt et liv utenfor sofakroken, og det er sunt!

    2. Lillian: joa, sunt å tusle en tur i parken…
      Men ortopedene spør meg fremdeles hva jeg egentlig hadde gjort. De tror ikke på at jeg kunne få skaden av bare å skli på en leireflekk. (Skulle ønske jeg hadde en bedre historie, tandemhopp i paragliding eller no slikt…)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg