Aha. Jeg har knekt koden…

Jeg har jo som kjent denne planen om å bli toppblogger, influenser, og så få alle til å stemme Rødt ved høstens kommune- og fylkestingsvalg.
En plan som ikke har lykkes ennå, men det er fremdeles over et halvt år til valgdagen 9. september. Og det er jo først da jeg finner ut om jeg har fått overbevist noen om å stemme Rødt…

Vel, nok om det valget.
I dagmorges skrev jeg et innlegg med spørsmålsrunde slik alle ordentlige toppbloggere gjør.  Jeg bladde da gjennom alle innleggene jeg hadde skrevet siste uka for å hente opp alle spørsmålene jeg har fått i kommentarfeltet.  Det innlegget kan du lese her.
Jeg leser selvsagt alle kommentarene fortløpende, og jeg husket mange gode tilbakemeldinger og hyggelige hilsener.  Men jeg måtte liksom dobbeltsjekke om det var noen konkrete spørsmål, så derfor satt jeg og klikket meg inn på innlegg etter innlegg. Når jeg undersøker noe, går jeg systematisk til verks må vite.
Så ble jeg opptatt med litt kjøre-oppdrag.  Yngste Sønn hadde klart å komme seg opp og skulle kjøres på jobb.  Da jeg skulle fortsette bloggingen etter endt kjøreoppdrag oppdaget jeg at jeg hadde  42 sidevisninger i dag.  Overraskende, for det pleier ikke å være så mange så tidlig på dagen. Klokka var rundt 7., og det hadde da bare vært 5 sidevisninger da jeg logget meg inn sånn rett før 6.  38 personer som spretter opp av senga klokka 6 om morgenen for å springe til dataen og klikke inn for å sjekke om jeg har skrevet noe fornuftig i løpet av natta tyder på at det begynner å skje noe.

Men når jeg sjekket inn på statistikken som viser hvilket innlegg som var så himla populært skjønte jeg sammenhengen. Det var min febrilske klikking gjennom den siste ukas blogginnlegg som selvsagt hadde resultert i en hel haug med klikk, eller sidevisninger.   Jeg klikket videre  for å fullføre innlegget mitt og før klokka var blitt 8 hadde jeg 67 sidevisninger.

Ikke rart Isabell Raad trenger å ansette assistent.  Hun har sikkert som en del av arbeidsbeskrivelsen sin og klikke inn på bloggen til Isabell i hvert ledige øyeblikk.
Sophie Elise vet vi jo at mener Sophie Elses verden er yndlingsserien som hun ser gang på gang mens hun ligger i badekaret.  Tipper at yndlingsbloggen hennes er hennes egen blogg og at hun klikker seg inn og leser i hvert ledige sekund.  Ikke rart damene har mange klikk!

Vel, nå har jeg knekt koden. I morgen er jeg garantert helt der oppe på bloggtoppen.  OG del to av min hemmelige plan er alt gjennomført. For JEG kommer helt sikkert til å stemme Rødt ved valget…

Vi blogges.

3 kommentarer
    1. Ja, det var smart! Jeg har fri fra jobben pga. vinterferien til junior, så kan godt hjelpe deg litt. 😅 Jeg kan ikke garantere at jeg kommer til å stemme Rødt da, selv om dere har mange bra synspunkter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg