Bursdagsfeiringer på rad og rekke….

 

Dagens Bunnblogger er i går som i dag Wabofamily.  Og i dag måtte jeg tilbake til et innlegg fra desember i 2020 for å finne et innlegg jeg ikke har kommentert.
Det er et innlegg med oppramsing av hvordan de har feiret bursdagene til noen av de 11 barna.

Jeg har ikke 11 barn. Men 2 av de barna jeg har har bursdag i juli. Så også her kommer fødselsdagene på rad og rekke, men altså i juli og ikke rett før jul.  Yngste Sønn hadde fødselsdag forrige onsdag, og Eldste Sønn har fødselsdag neste onsdag. Gave til Eldste Sønn ligger klar. Yngste Sønn fikk jo en tur med Zipliner ned Vikersundbakken så får vi se om Eldste Sønn blir like fornøyd med sin gave.

4 kommentarer
    1. Jeg traff på samme dato med 16 års mellomrom. Min eldste sønn og datter har begge bursdag 31 august.
      I år blir min sønn 50 år. Tiden flyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg