Det sykeste som har skjedd…..

Isabell troner atter på bloggtopplista.  Jeg er nede på en 90. plass.
Og mens Isabell forteller at en kelner forsøkte å narre Isabell og jentene med på sin private fest, eller muligens noe helt annet, var det ikke mye “sykt” som skjedde her i går.

Eller,….. kanskje var det nettopp noe sykt som skjedde.
For i går var denne kjerringa igjen helt nede for telling.   Hele kroppen gjorde vondt og humøret var på null.  Det ble timer med søvn under pelspleddet på sofaen og jeg gjorde ingen ting fornuftig.
Jeg er så utrolig sliten.  Sliten av å være sliten.  Sliten av å ha en kropp som gjør vondt hele tiden. Sliten av alt jeg mener jeg burde ha gjort men som jeg ikke orker.  Sliten av å ha dårlig samvittighet.  Sliten av…alt som hviler på mine skuldre.  Sliten…..

Det er helt -sykt.
Jeg er syk.  Utslitt.
Jeg vil ha livet og energien min tilbake!

2 kommentarer
    1. Huff. Ïkke godt å gå med smerter hele tida. Vet hvordan det er for det gjør jeg også. Ønsker deg en fin helg og god bedring. Leser bloggen din hver dag jeg . Du skriver godt og morsomt,
      Vennlig hilsen Lise 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg