En liten stopp i Lærdal….

Etter vår ferd over fjellet måtte det bli en liten stopp i Lærdal.  Gå blant de gamle husene, titte litt i de små butikkene…  Og fotografere enda mer…..

Til tross for at jeg hadde blitt isende kald av snø, sludd og regn der oppe på fjellet lot jeg meg friste av lokalprodusert iskrem nede i Lærdal.   Et skilt med “Lærdals beste kaffe” førte til at det og ble kaffe-latte og gulerotkake også.   Man lar seg så raskt friste når man er sulten….  Og på veien ut av Lærdal kjøpte vi med oss en stor kurv jordbær for ¨å ha og kose oss med i bilen.   

 

5 kommentarer
    1. I bilde nr 3 – det huset lengst vekk på høyre siden – der har jeg bodd en hel sesong mens jeg jobbet som “stuepike” på Lindstrøm hotell 😀 Jeg var 17,5 år 🙂 Obs! 35 år siden gitt 😀

      Koselige bilder og fin plass, Lærdal 🙂

    2. Flotte bilder!
      Må forresten gratulere deg med fine lesertall og fin plassering på blogglista – veldig gøy!

    3. Jeg med flere bodde på “gamlehotellet sin del” Mens Lindstrøm hotell er nyere – tror det er mur og brunt treverk……… Hele den gaten er så lekker å rusle rundt i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg