Et besøk på den britiske ambasaden…

Neida. Slapp av. Jeg har selvsagt ikke vært i den britiske ambassaden. Det er det Isabell Raad som har. Isabell er tilbake på førsteplassen og Kokkejævelen er dytta ned på andre plass. Jeg, jeg dukka til min store glede opp på en 79. plass.  Det synes jeg var god grunn til å hente frem tronestolen.

Isabell har ikke bare vært i den britiske ambassaden, hun har og vært på premieren til filmen “Downtown Abby” . Det har jeg heller ikke vært.

Ikke mange likhetstrekk mellom meg og en toppblogger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg