Gamle Gubben Grå som blogger….

Mannfolk!!! Ja noen ganger kan ei kjerring som meg bli både frustrert og forbanna, for trur dere ikke Gamle Gubben Grå nekter å bli blogger!!?!!

Hvis du har lest innlegget Noen må ta ansvar….før i dag skjønner du hva jeg mener. Hvis ikke, gå inn og les ddeg opp på hvorfor jeg har et slikt brennende ønske om at Gamle Gubben Grå skal opprette en blogg.

Ja jeg synes Gamle Gubben Grå er direkte vrang i dag. Jeg har jo kun bedt han om å opprette en blogg. Jeg har overhode ikke forlangt at han skal blogge!

Ikke får jeg opprettet en blogg inne på miniblogg.no heller. Han nekter plent å svare på om han har en Gmail konto, og hva passordet på den er.  Nei vi er ikke et slikt par som vet alt om hverandre og har hverandres passord. Vi har tillitt nok til å la den andre ha et privatliv.

Ja, ja. Kanskje jeg bare skal innse at selv om jeg hadde syntes det var gøy å dele bloggtoppen med Gamle Gubben Grå, så er ikke det hans drøm….

7 kommentarer
    1. Vet du, jeg tror at han kan ha mye å bidra med PP blogg utifra det du har ymtet om han interesse for krigshistorie. Tenk, bilder og tekst om dette har jeg ikke sett i bloggverden.

      1. Ja det er idiotisk syntes jeg at ikke man kan rykke opp til blogg.no som andre kan men må være på miniblogg

        1. Ja – rart system…Var ikke sånn når jeg begynte å blogge. Vet om flere jeg som har vært på miniblogg i to år…Før man rykker opp til vanlig blogg! Kjedelig!

    2. Du er en dame som ser alle, og du tenker det beste om alle, selv om mange ikke tror det. (Bevis det)Oppfattes noe negativt…,leter du etter det positive. Derfor leser jeg bloggene dine…
      Du tør å si ifra, når urett er begått! Du skaper forandring! Du har bein i nesa!
      Du er tøff som står i det, når så mange missforstår!
      Du har respekt for andre, er man uenig og ytrer det, lurer du oppriktig på hvorfor og prøver å finne løsninger. Beundrer deg for det🥰
      Hadde vært gøy det,.. tause «gamle gubben grå»..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg