Gratulerer, Kokkejævel og Kjærest…

I går slapp Kokkejævel nyheten om at han og Kjærest venter barn igjen.  Den nyheten bragte han tilbake til bloggtoppen, og i dag bruker han morgenen før jobb til å takke alle som har lagt igjen eller sendt hyggelige gratulasjonsmeldinger.
Jeg skrev ingen gratulasjonshilsen i kommentarfeltet da jeg leste blogginnlegget i går, jeg var litt opptatt med andre ting.  Ironisere over en Nikolai for eksempel. Det kan du lese om her. Men jeg gledet meg ærlig og oppriktig over nyheten.  Et nytt liv på vei er alltid en hyggelig nyhet, men i Kokkejævel og Kjærest sitt tilfelle er det ekstra hyggelig. Gratulerer begge to!

Det er en fin dag her på Hønefoss.  Nesten helt klar himmel.  Det har vært litt kaldt i natt, islag på bilvinduet på Lille Bille, men det har smeltet nå.  Kjente et kjølig drag da jeg gikk en halvtimes tur med hundene i bare sommerkjolen nå nettopp.  Dette blir en fin dag!

Gamle Gubben Grå og jeg har vært sammen i 30 år.  Vi kjenner hverandre på godt og vondt.  Det gir en trygghet, en forutsigbarhet.  Vi har opplevd alt fra strålende lykke til den dypeste sorg sammen.  Vi er gode på kriser og har levd oss gjennom flere enn man egentlig kan forvente at et par skal oppleve.  Nå håper jeg på en rolig periode.

Jeg er alltid optimist, har alltid tro på fremtiden og er spent på hva den vil bringe.  Hva den har på lur.

Ha en fin lørdag alle sammen.

1 kommentar
    1. Gode nyheter det ja, et nytt liv ♥
      Og 30 år, det er godt gjort, jeg er full av beundring ♥ For i dag er det så vanlig med skilsmisser. Jeg heier på alle par som klarer seg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg