Hjemme + en j””lig pinlig innrømmelse…

Reklame | Ellos

 

NB! DETTE INNLEGGET KAN INNEHOLDE LIKHETSTREKK MED DET SISTE INNLEGGET TIL  SRAAD!

Hei fra Drømmehuset rett utenfor Hønefoss..  Nå er jeg brått tilbake hjemme igjen, etter tre fantastiske dager på hytta. . Herregud som jeg har kost meg! Jeg har fått oppleve så utrolig mye. Jeg har spist stekte grillpølser i brød, shoppet nye skatter på bruktbutikken (brukte interiørblader.)  drukket vin,  nytt regnet, (vel nyte og nyte regnet…) fjellet og selskapet jeg reiste med (Gamle Gubben Grå og Charlie Chihuahua). Fy søren, det var en helt fantastisk weekend som jeg sent vil glemme. Jeg elsker å reise på slike spontane turer og skape nye minner med mennesker jeg digger å være rundt. Ah, nei… Det var skikkelig kos, bare. <3

Nå kom jeg riktignok hjem på søndag, og har alt en arbeidsdag bak meg. Hissa på meg en toppblogger har jeg og rekt siden jeg forlot hytta. Hvis du ikke har fått det med deg sjekk dette innlegget.   Nå er kokken sur igjen….
Jeg ble skikkelig glad da jeg oppdaget at det var gla-jenta Isabell Raad som var øverst på bloggtopplista i dag.  Og jeg ble ikke noe mindre glad da jeg oppdaget at jeg hadde avansert fra en begredelig 38. plass i går til 25, plass i dag.  Jeg vet også hvem jeg kan takke for det hoppet.  Tusen Takk, Kokkejævel!  (Av en eller annen grunn tror jeg ikke han unner meg det spranget oppover på lista…)

Men nå får det være nok om sure mannfolk.  Tilbake til Isabell Raad.
Hun har jo selvsagt ikke vært på en enkel hytte uten strøm og innlagt vann og med en utedo langt nede i lia.  (Mulig jeg er fordomsfull, men kanskje det hadde vært litt gøy å tenke seg henne i mine omgivelser for en helg? Altså Isabell Raad en helg på hytta mi… )  Nei Isabell har selvsagt hatt en flytur til “utlandet” og ikke en biltur til Valdres.  Nå var det riktignok ikke så altfor langt bort, bare over kjølen til Kjøben, men hun syntes det  likevel var noe spesielt ved det å kjenne på en slags “frihet” igjen, til tross for at det så klart fortsatt ikke er som normalt igjen.

Anyway! Det var digg å være borte en helg, men det er også alltid like digg å komme hjem til Drømmehuset igjen. Jeg elsker virkelig hjemmet vårt.

Vi kom hjem søndag kveld, både Isabell og jeg.. Så mens jeg hadde en full arbeidsdag i går og fant tid til en aldri så liten bloggkrig, har Isabell hatt en full dag hjemme til å “komme seg” på. Hun har begynt å binge Temptation Island.  For de som følger like dårlig med på sånne ting som meg så er Temptation Island  en reality-serie. Konseptet går ut på å samle en rekke par på en idyllisk sydhavsøy. Der skal så en gruppe single menn og kvinner teste parenes lojalitet.
Isabell og gamlekjæresten skulle egentlig ha vært med på en svensk versjon av den serien en gang, men av forskjellige grunner ble det ikke noe av.  Isabell er glad for det i dag.  Hun  tror ikke det hadde vært sunt å være med på det psykiske kjøret der.

Et øyeblikk leker jeg med tanken på at Gamle Gubben Grå og jeg skulle deltatt på et slikt konsept.  Jeg har hørt de betaler godt. Gamle Gubben Grå på en solseng på en sydhavsøy omgitt av en haug med fristende unge, single damer.  Ja, det tror jeg han kunne like.  De unge, single mennene ville nok latt denne kjerringa i fred, og jeg ville ikke være like opptatt av å “nyte utsikten” som Gamle Gubben Grå.  Kanskje jeg ville få tid til å lese ferdig alle bøkene jeg har liggende?  Vel vil noen betale et opphold for meg og Gubben på en sydhavsøy er det bare å ta kontakt.

Isabell spiste tomatsuppe til frokost i går.  Jeg spiste en “energibar.” (Den lå i bilen, og jeg skriver energibar fordi det høres sunt ut. Egentlig var det en sjokolade.)
Til middag hadde Isabell kjøttboller, brun saus og gratinerte poteter. Vi hadde to poser ferdig Pasta Bolognese.

Håper dere har det fint, babes!  Klem!

PS jeg holdt på å glemme reklame!!! Det går da ikke an å kommentere et Isabell Raad innlegg uten reklame!!!

Saint Tropez//Studio

 

9 kommentarer
    1. Hehe….Det er rett og slett en aldri så liten oppkvikker om morgenen å kikke innom her hos deg 😀
      Kjekt med hyttetur da, enten man har utedo eller innedo. Jeg har også vært på hyttetur i helgen, på det blide Sørlandet 🙂 Det var kos. Og jeg skal ikke reise ut av landet i år. Det er fullt og fast bestemt. Heller nyte hva vakre Norge har å by på 🙂
      Ha en flott dag ♥

    2. Mer takknemlig å kommentere en reisefornøyd Isabel Raad enn en sliten og litt furten kokk, si. 😁🙋‍♀️

      Jeg fikk noen nydelig bilder på netthinnen av drømmeparet fra Hønefoss på en øy med altfor unge fristerinner av begge kjønn. Det er en tid for alt, tenker jeg. 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg