Ikke noe nytt og 25 % på Nelly

Jeg har rast ned på 88. plass. Isabell Raad troner øverst. Det er lite nytt med andre ord.
Isabell har kjøpt leilighet denne uka. Skal snart i gang med omfattende rehabilitering.  Siden flyttelasset til Isabell besto av kun ting hun fikk ned i poser fra motebutikker og kofferter og fikk plass i en taxi, regner jeg med at hun snart skal ut å shoppe møbler også. Likevel handler hun 13 antrekk på Nelly og planlegger tur til Palmesus i helgen. Hvis du -i likhet med meg – ikke vet hva Palmesus er, så er det en festival i Kristiansand.
De fleste andre som kjøper bolig må prioritere bolig og oppussing foran storstilte kleskjøp og festival.

Mitt siste innkjøp, sånn utenom mat og en tre liters med rose’ vin, er i sommerdyne.  179 kr. på Rusta.. Er ikke sponsa, bare nevner det. Men den dyna er digg! Det er ei dobbeldyne på 240 ganger 220, og siden Charlie Chihuahua er på ferie hos Datteren, har jeg den aldeles alene.  Gamle Gubben Grå får aller nådigst komme under den en liten tur når jeg vil ligge i armkroken. Ellers er den min, bare MIN: Snakk om hverdagsluksus.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg