Iskrem, åpen verandadør og klær i vårlig pastell

Jeg må vel forte meg å si at dette er et arkivbilde fra mai 2021. Så vårlig er det ikke på Hønefoss ennå. Men i dag varmet vårsola virkelig – og jeg fikk lyst på is på torget.
Is ble det. Ikke på torget da. Men innomhus på senteret.  Hadde nok vært litt kaldt med isspising på torget. Det er bare mars.
Likevel. Is krem gir vårfølelse, eller kanskje til og med en smak av sommer.

Jeg kjøpte meg nye klær i dag og. Olabukse, lyseblå bluse og rosa strikkejakke. Skikkelig vår-antrekk. Burde tatt bilde men lyset er ikke det rette til å fotografere sarte pastellfarger.
Skal på et møte i morgen hvor jeg trenger å ikle meg selvtillit. Ikke det at jeg ikke har troen på meg selv, men noen ganger ønsker man å fremstå som den beste versjonen av seg selv.
Både bukse og bluse var på salg. Syns jeg gjorde et godt kjøp.

Da jeg kom hjem fra byen satte jeg terrassedøra på vidt gap en 20 minutters tid. Ville ha inn litt av den gode vårlufta. Og så gir åpen terrassedør meg en god følelse. Følelsen av at det er vår.

Før på dagen drev jeg og ute på terrassen. Fikk ei sånn blomstergruppe til jul som det var på tide å røske litt opp i og plante litt om på. Godt å stå ute med litt jord mellom fingrene. I dag har jeg virkelig hatt følelsen av vår!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg