Jeg er så glad i rumpa mi…..

Noen ganger smiler lykken til meg.  I går var jeg deprimert, hadde havnet på en 63. plass med bare 466 klikk og en fasttape kokk i underbuksa var det jeg skulle skrive om.
Men litt skriverier om sex, tøypeniser og familie-bibler og vips så er jeg oppe på en 50. plass med 815 klikk. Og ikke nok med det, ingen fasttapa kokk øverst på bloggtoppen i dag, men derimot gode gamle (?) Sophie Elise og rumpa hennes.

Sophie Elise er som “alle” vet i L.A. for å operere rumpa si nok en gang. Nå er operasjonen over, og hun begynner å komme til hektene igjen  Både foran og etter operasjonen har hun lurt veldig på hvordan hun skal dele opplevelsen med oss leserne.
Hvem ser på en operasjon som en  opplevelse?
Hun vil heller ikke romantisere det hun har gått i gjennom, det er bra. Jeg synes ikke en rompe-operasjon høres spesielt romantisk ut.
Hun har hovnet opp i hele kroppen, og har kastet opp, hvis noen av mine lesere synes det er nødvendig informasjon og få til kaffekoppen. Så hun ligger stort sett på magen i senga og ser på serier .

Sophie Elise ble provosert men ikke sjokkert når hun fikk greie på at implantatet hun fikk i rumpa egentlig var beregnet til puppe-forstørring.  Hun hevder at det at det er brukt silikonimplantat i rumpa i stedet for fettimplantat har gitt henne ubehag og smerter, og at de på sikt ville vært direkte farlig.
Sophie Eises eventuelle ubehagsfølelser og smerter er jeg ikke så opptatt av.  Men kan et silikonimplantat i rumpa virkelig værefarlig? Her må googling til.
Jeg finner ut at et av verdens mest brukte silikonimplantat firmaer hadde en skandale i 2011 eller der omkring da man fant ut at silikonet de hadde brukt ikke var til medisinsk men til industriell bruk, og at man mente at mange kvinner hadde fått lymfekreft etter at slike silikonimplantat hadde lekket. Jeg vet og at noen mener det er en viss sammenheng mellom silkonimplantat og bindevevssykdommer som f.eks fibromyalgi, men det er vel ikke avhengig av hvor silikoner er sprøyta inn.
Men nå har jo ikke Sophie Elise silikon i rumpa. Hun har foretatt en BBL (Brazilian buttock lift). Altså har hun fått sprøytet inn sitt eget fett, fettsugd fra et annet sted på en mager ungjentekropp,  Plastikkirurgen i L.A. sier at dette er den farligste kosmetiske kirurgien du kan gjøre, med høyest dødelighet.  Bedre å kaste bort pengene sine på han, altså, enn å kaste de bort på rumpekirurger nede i Tyrkia.
Men det er faktisk fakta at BBL er den kosmetiske kirurgien med høyest dødelighet.  Det skyldes at når man sprøyter fett inn i rumpemuskulaturen, er det fort gjort at det går hull på en blodåre og at man da får fett sprøytet inn i blodbanen. Med den faren det gir for blodpropp.  en slik blodpropp transporteres med blodet, og kan feste seg på et dertil lite egnet sted, som for eksempel hjernen (Hjerneslag) eller hjertet (Hjerteinfarkt) eller stenge blodtilførselen i andre områder av kroppen hvor det også er kjekt med litt blodgjennomstrømning.

Hvilken måte Sophie Elise er operert på nå, sier hun ikke noe om. Men jeg håper de fleste av mine lesere er enig med meg i at det er en totalt unødvendig operasjon.

Nå får ikke Sophie Elise sitte mer enn 15 minutter om gangen de neste to ukene.  Det blir en slitsom flytur hjem til gamlelandet i overmorgen.  Sliten for alle medpassasjerene når hun skal traske opp og ned midtgangen hvert kvarter i en elve timers flytur.  Sitter du i L.A: og skal hjem til Oslo på onsdag kan det være en ide og vurdere ombooking av billetten…
At hun ikke kan trene på en måned derimot tar jeg ikke så tungt.  Jeg har heller ingen planer om å trene den neste måneden.

Sophie Elise har med seg Henrik, som ikke må forveksles med kjæresten Kasper.  Det er hun glad for, for hun har vært i dårlig form med oppkast og forstoppelse. Hvorfor man da ikke liker å ha kjæresten der til å dulle rundt seg, forstår jeg ikke. Nå er ikke Gamle Gubben Grå den beste på dulling, men når jeg har trengt noen til å stelle med meg, er det han jeg ønsker å ha der og ingen av mine gode venner, selv om de er aldri så kjærlige.

Jeg er utrolig glad i den rumpa jeg har, mulig den henger litt. Men den er stor og rund og god å sitte på. Lytter til DDE, og svinger vaskefilla.  Her skal det vaskes til jul!

 

 

6 kommentarer
    1. Du skriver så herlig. Hadde aldri trodd at jeg skulle begynne og følge noen bloggere, men det har jeg altså gjort. Følger deg og han kokkejævelen fra Alta. Og Mamma på hjul. Ingen rosabloggere… Jeg ler mye når jeg leser, og det hender at en og annen tåre triller . Dere skriver om livet, på godt og vondt….

    2. Tusen takk for gode ord Følger og Kokken og Mammapaahjul. Hun er ei utrolig tøff dame jeg virkelig beundrer. Og hun skriver godt.

    3. God, gammel klasse over dagens innlegg! Herlige refleksjoner over oppgangen til midten av lista igjen. Din informative drøfting rundt rumpeoperasjoner burde være pensum for enhver tenåring med plæstic fantæstic som et høythengende ideal. Jeg bøyer meg i støvet uten fille! 👏👏👏God dag til kjerringa! 😊

    4. Du skriver så freskt ( er fra nord- norge) at det er en fryd å lese. Følger selvsagt kokkejævel ( programforpliktet) siden jeg bor i Alta. Måtte inn å lese mammapåhjul, etter dine kommentarer forrige uke. En meget sterk og tøff dame. Ønsker deg fortsatt en fin ettermiddag ☺️

    5. Herregud, her tas ting inn og ut av ‘skrotten’ på løpende bånd (haha)..
      Jeg må faktisk bare krype til korset her, og innrømme å være så ‘ut’, utdatert og uinteressert hva bakdelen til frk. Isaksen angår at jeg ikke visste om den pågående rumpereduksjonen før nå (hehe) 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg