Jeg har det ikke bra…

Nei, jeg har det absolutt ikke bra.  Jeg har fortsatt nedturen på bloggtopplista.  41 på påskeaften, 43 i går, og i dag er jeg helt nede på en 45. plass!  Forresten knakk jeg lilletåa på Påskeaften Den er vond ennå!
Men det som virkelig gjør at jeg ikke har det bra er alle påfunnene toppbloggerne bruker for å dra lesere, få sidevisninger.  Jeg får virkelig vondt når jeg leser de.
Heldigvis har kokken fått avløsning på toppen, overraskende nok.  Jeg trodde i likhet med Kokkejævel at hans “Hva skal barnet hete?” (nei, Kjærest er ikke gravid, barnet er ikke unnfanget ennå…) skulle få antall sidevisninger til virkelig å stige til himmels. Og selv om det ga han 40 ganger så mange sidevisninger som mine kjerringtanker  og dobbelt så mange sidevisninger som Isabelle Eriksen på tredje plass holdt det selvsagt ikke når Isabell Raad kunngjør at hun ikke har det bra.

Isabell er en beinhard forretningskvinne.  Og hun er god.  Hun skildrer alle de kjente symptomene på dette viruset vi alle frykter.  Gjennomsvett seng som indikerer feber, slapp (følte at jeg ikke var i form) tørrhoste, vondt i halsen, verk i hele kroppen, diare’ …. Beskrivelsen er som tatt ut av læreboka.

Og jeg er enig med Isabell:

Dette suger noe helt vanvittig mye.

Og grunnen til at jeg føler at dette innlegget suger, er ikke fordi hun nettopp satt to uker i karantene…
Nei, det suger fordi det er så utrolig brilliant.  For ikke bare gir dette innlegget klikk, fansen klikker seg jo inn når de ser overskriften.  Vi er mange som har sansen for gladjenta Isabell. I tillegg vil det gi henne en god del sidevisninger i dag og dagene som kommer.  Følgerne vil jo klikke innom for å se om hun har blitt frisk eller om hun har blitt dårligere. Og så kan hun lene seg tilbake og gjøre ingenting mens pengene tikker inn på konto. Og samme hvor elendig hun føler seg husket hun på å minne om at det er 20% rabatt på Nelly.

Business as usual !

 

 

6 kommentarer
    1. Hehehe 😀 Business as usual…jammen bra at hun ikke har det bra da 😉
      Jeg har det bra, selv om jeg er i karantene, for jeg har i alle fall ingen symptomer å skryte av (enda), og min sønn som har vært syk, er på bedringens vei. Huset lukter sprit og klor, og litt bakst 😉 For som den gode mammaen jeg er, må jo bake noe godt til trøst 🙂
      Leit med brukket tå da 😮 Ønsker deg god bedring med det, og så ønsker jeg deg en herlig dag i dag ♥

    2. Noen har anbefalt bloggen din hos selveste bloggkongen… Kokkejævel svarte og fikk tilsvar 😉 Det var i blogginnlegget “Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre”

      1. Ble så nysgjerrig at jeg måtte inn å lese. I september kallte Kokkejævel bloggen min for “Norges morsomste blogg”. Da var det andre bloggere som stort sett lå på topp. Sophie Elise og Isabell Raad for det meste. Jeg har ikke endret stil, men Kokkejævel har jo omtrent vørt på toppen siden. Nå kalles det som før var moro for skittkasting og trakassering…
        Ellers føler jeg det som en ære å bli sammenliknet med Nytt på Nytt. De er virkelig gode på satire.
        Til Kokkejævel vil jeg si at jeg har aldri drevet med skittkasting. Jeg mener heller ikke å trakassere. Vennskapelig erting og påpekning av fakta må være lov.

        1. Den gode satire tolker alle toppbloggere som hets… sånn er det bare med den saken. Fortsett med ditt gode skråblikk på denne underlige gjengen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg