Jeg har meg selv å takke…

Denne bloggen går snart rett vest.  Og jeg har bare meg selv å takke. I dag e jeg helt nede på en 18. plass.  En ting er at jeg suttet å skrive om toppbloggerne, og det var mitt valg. Det var ikke gøy lenger.  Men i går droppet jeg å skrive om bunnbloggene også, og valgte å skrive om noe så kjedelig som kommunepolitikk.  Og det straffet seg tydeligvis.  Så i dag er bunnbloggerinnlegget tilbake.  Det kan nok tenkes at jeg sper på med litt politikk utover dagen også.  Men altså først Bunnbloggerne.

Vi må snakke om fotball.  Engelsk elitefotball.  Ikke det at jeg kan skjønne at det kan være mer spennende enn lokalpolitikk. For meg er det vel revnende uinteressant om det er et lag fra Manchester eller et lag fra Liverpool  som vinner en fotballkamp borte i Engeland.  Like uinteressant er det om det er et lag fra Manchester eller et lag fra Roma som vinner en fotballkamp  et eller annet sted i Europa (antakelig i Manchester eller Roma) Men sånne ting er Unitedtim på plass nummer 100 opptatt av. Forstå det den som kan.

Da har jeg mer forståelse for Elineredderverdenlitt på plassen over.  Hun har det ra med seg selv.  Kropp og hode henger sammen og hun er på en bra plass i livet.  Det er så godt å lese.  Jeg ha heia så mye på den jenta.

På plass nummer 88 ligger Kjeftesmella.  Hun har vært ute på tur.  Sånn som jeg lengter etter.  Jeg nyter bildene av vakker vestlandsnatur.  Må google for å finne ut hvor Hyllestad er.  Det er i Sogn.  Jeg får lyst på en tur over fjellet bare gipsen er borte og ankelen er bra igjen.  Neste sommer….

Vabofamily hr fremdeles ikke kommet over at sønnen har blitt 18.

Piadursett snakker om endometriose.  Jg forstår at dt er vondt, men er likevel glad når jeg leser at legene er restriktive md å skrive ut resepter på sterke vanedannende medikamenter. både til henne og venninnene.

Nå må jeg “løpe” (hahah…) Skal til Drammen og ta bilder som skal brukes under valgkampen.

 

 

 

17 kommentarer
    1. Kos deg i Drammen, og ta fine bilder 😊 Er nok ikke SÅ glad i politikk -innlegg jeg heller, men synes du skriver godt om helt vanlige ting jeg 😘

    2. Jeg for min del syns politikkinnlegg er mye mer interessant enn turinnlegg, så du har nok en brokete leserskare.

      mtp sterke smertestillende har jeg selv erfart at legene har vært veldig restriktive med kvinneplager, selv smertelindring ifbm en forbigående spontanbort, mens ved ryggplager har jeg nærmet fått tablettene kastet etter meg uten å spørre en gang. da er det lett å konkludere med at i medisinens navn er plager som også rammer menn, noe man for guds skyld må smertelindre mens rene kvinneplager bare er noe man må leve med.

      1. Ja jeg tror jeg har ganske mange forskjellige typer lesere.
        Du har nok rett når det gjelder det med kvinneplager, dessverre. Men samtidig er jeg glad for at det finnes leger som er restriktive med å skrive ut smertestillende.

        Det er utrolig mange som bruker litt vel mye smertestillende, og derfor stadig må øke dosen for å få ønsket effekt.

    3. Skjønner, du er litt mellom barken og veden du nå! Kanskje du skal skrive om rota! Hehe….
      Politikk er ikke min største side dessverre..Synes det er litt komplisert rett og slett! Tror man må være en del av det for å skjønne det max. Men demokratiet er viktig!

    4. Jeg er desverre ikke engasjert i politikken heller. Artig å lese om dine omtaler om ulike blogger i nederste av stigen. Du ligger fortsatt på toppen. Jeg bare så vidt havner blant nederste:)
      Kos deg i dag:)

    5. Tviler på om bloggen går “rett vest” om den “dumper” til 18.plass. Da hadde lista blitt både kort og ensformig ganske fort.
      Da avleggeren var liten forsøkte jeg å lære henne at det ikke var antallet tilbakemeldinger som betydde noe, men hvilke tilbakemeldinger de hun stolte på og som betydde noe for henne ga. Det tror jeg bestemt gjelder blogg også.

      Her i huset er kommentaren: “har de fotballag der også😉?” helt normal når lag som Manchester og Liverpool nevnes på nyhetene. Det er selvfølgelig småbrukeren dine ord. JEG vet bedre😉
      Lag deg en fortsatt god lørdag🌞

      1. Nei du har rett 18. plass er ikke rett vest. Og jeg er egentlig ikke så opptatt av plassering på lista. Det er mest en greie. Men i går var det ekstremt lite kommentarer. Det sier meg i grunn mer

    6. Blogging er nok omtrent som kondisjon – ferskvare. Man må henge i stroppen hvis man skal tjene de store pengene og være populær. Med dine variasjoner i tematikk burde du nå ut til svært mange. Ikke alle liker alt, men alle liker noe.
      Du har ikke tenkt å gjøre karriere av bloggen, ettersom jeg skjønner, så da kan du ta det rolig. Om det går rett vest, nord og ned eller i andre himmelretninger. 😊
      Får vi se resultatet av fotoshooten? Det er jo helt i bloggsfæren med fotoshoot! 😂

      1. Jeg har ingen planer om å leve av bloggen. Og er heller ikke opptatt av å dra flest mulig lesere.
        Det kommer kanskje noen bilder fra fotoshooten. Vi får se hvor fornøyd jeg er når fotografen er ferdig med redigeringen.

    7. Jeg titter som regel innom bloggen din hver dag, men jeg skal også innrømme at jeg ikke orker å lese hvis det er mye politikk 😬 Hva som tiltrekker folket å lese vet jeg ikke, men mørke blogger om psykisk helse er det nok ikke 😂🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg