Jeg har mottatt en pris!!!!

Har dere sett noe så fantastisk?? Jeg har mottatt en Gryxen!!!

Gryxen er for de som ikke vet det en  hederspris for oss ordentlig bloggere som mest kan sammenlignes med en Oscar for filmbransjen.  Vixen, som noen kanskje har hørt om går jo nå til alle typer kjendiser som viser trynet sitt i diverse sosiale medier, men Gryxen er så vidt jeg har klart å forstå forbeholdt oss bloggere.

Gryxen blir delt ut av Gry Henriksen, bloggeren bak drn verdenskjente bloggen Gryende. Hun er enerådende jury og dommer og en frittalende blogger etter denne kjerringa smak.

Å motta en Gryxen er en stor ære.  En slik pris henger høyt. Jeg takker ydmykt.

Klikk dere gjerne inn hos Gryende og les begrunnelsen for hvorfor jeg mottar en slik pris.   Jeg føler meg virkelig beæret. Tusen, tusen takk Gry!

 

15 kommentarer

Siste innlegg