Jeg har skvera opp med……

Isabell Raad er fremdeles på bloggtoppen.  Hun har skværet opp med Mads Hansen.
Jeg er på en 56. plass, og har det ikke med å skvære opp med folk i tide og utide.  Ikke det at jeg har så mange det er grunn til å skvære opp med heller.  selv politiske motstandere mener jeg at jeg stort sett behandler med respekt.  Men det er et menneske jeg godt kunne tenke meg å møte til debatt selv om jeg er usikker på om vi kom til å skvære opp.  Det er Anne Karin Bratten, direktør i arbeidsgiverforeningen Spekter. Før, for lenge siden, i 2018 da jeg fremdeles var en blogger som hadde få lesere skrev jeg et innlegg som er delt og lest mange tusen ganger.

Et åpent brev til Bratten  I innlegget inviterer jeg dama til en kaffe-latte for å diskutere kvinners samfunnsansvar og 0%stillinger.  Jeg hørte aldri noen ting.  Hvis noen klarer å få til det møtet, så kan Anne Kari Bratten få en mulighet til å skvære opp med meg.

En gang, i innspurten av valgkampen i 2015 hisset jeg på meg en del av kommunepolitikerne med dette leserinnlegget men det mener jeg at vi har skværet opp i. Og kanskje bidro innlegget til at vi nå i 2019 for første gang fikk en kvinnelig ordfører her i kommunen.  Er vi heldig får hun i løpet av perioden representere kommunen uten å ha med den mannlige varaordføreren som støttekontakt . Er vi heldige vil hun også etter hvert fremstå som en sterk og selvstendig ordfører og ta den plassen hun har krav på, selv om den mannlige varaordføreren kanskje får vondt i tærne. (Stiletthæler er tingen, Kirsten!)

Jeg hissa på meg Sian, Stopp islamiseringen i Norge i høst noe som du kan lese her    
Da fikk jeg svar av selveste lederen i Sian, både i lokalavisa og her på bloggen.  (Og i sms, mailer og kommentarfelt) Her ser dere hva SIan kaller meg  (Leserinnlegget er i grunn pent i forhold til kommentarene på sms og mail… ) og, nei.  Jeg har ingen behov for å skvære opp med Lars Thorsen.

Isabell snakker pent om podkasten til Mads Hansen, og skriver at hun kommer til å fakturere han for det.  Jeg er usikker på om jeg kommer til å fakturere Lars Thorsen og Anne Kari Bratten for å snakke om de i dette innlegget. ..

 

3 kommentarer
    1. Synes jammen meg du skulle kreve litt tilbake av de overnevnte. Gratis reklame i beste sendetid..Eller reklame og reklame.. Men all omtale er bedre enn ingen eller noe sånt? Husker saken med Sian. Uff. Håper du får en bra søndag 🙂

    2. Send gjerne faktura for den beskjedne verdien av omtalen her. Send også Mail og SMS som du frimodig hevder at jeg tidligere har sendt deg. Det er måte på hvor interessant du er.

      1. Du skal få omtalen gratis. Det passer liksom ikke meg å inngå noen sponsoravtale med Sian. Mailene og SMS ene var kanskje ikke fra deg, men fra noen av Sian sine medlemmer eller sympatisører. Jeg har slettet dem. Men jeg kan sikkert hente opp noen fra søppelposten hvis du vil lese…
        Jeg er nok en uviktig person, som deg. Men du leser i det minste bloggen min jevnlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg