Jeg har spist suppe.

Som den oppadstormende blogger jeg er, eller i det minste ønsker å være, så føler jeg det maktpåliggende å opplyse om at jeg har spist blomkålsuppe til middag.

En pose Toro blomkålsuppe  tilsatt litt stekt bacon og et par skjeer rømme for å få ekstra fylde. Helt grei hverdagsmiddag på en onsdag. Hvis du lurer på hva det grønne er, så er det den grønne osten jeg kjøpte på torget på fredag. Den nederlandske osten med pesto. Den er farlig god til mat, og jeg må nok skaffe mer ved neste mulighet. Stilig er den og, og det er jo viktig for en blogger.

Nå sitter jeg i kurvstolen på trammen. Godt med litt luft. Det har vært mye sitting ved PC i dag.
PC og telefon.  Mange som ønsker å komme med sine innspill om saken om Lloyds marked før kommunestyremøte i morgen. Den vanlige mannen i gata.  Jeg er takknemlig for alle innspill. Denne saken om høyhuset engasjerer mange.
Vi har jo telt opp hva vi tror folk vil stemme i kommunestyret. Vi tror det er 24 for høyhuset og Lloyds Marked slik det er planlagt, og 19 for en helhetlig plan. Det betyr at man må få 3 representanter til å skifte syn i morgen.  Om vi klarer det? Vel, det er jo det som er oppgaven vår.
At flertallet i befolkningen mener det samme som mindretallet i kommunestyret er det ingen tvil om.
Det er mye jeg skal finpusse på utover kvelden.

Ellers har jeg jo begynt så vidt å planlegge et Bloggtreff i Bergen i november. Det blir gøy!!! Bli med du og da vel!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg