Jeg influerer influenserne…

Toppbloggere som Sophie Elise, Isabell Raad og muligens Kokkejævel er jo såkalte influensere, påvirkere.   Og debatten har jo lenge gått om hvilken påvirkningsmakt og påvirkningskraft disse påvirkerne har.
Men har dere noen gang tenkt over hvem som sitter med den reelle påvirkningsmakten?
Det må jo være de som påvirker påvirkerne, altså influerer influensere.  Du følger den?   BRA!!!!

Så hvem har for tiden mest påvirkningsmakt på Norges kanskje desidert største blogger?
Jo ….. MEG!!!!!
I dag morges skrev jeg i innlegget   Jeg håpet Kokkejævel skulle fått det bedre…. eller ønsker jeg virkelig det?  at jeg mente Kokkejævel, Norges ukronede bloggkonge, burde komme seg til fysioterapeut eller en annen terapeut som kunne gi han fysikalsk behandling. Og hva skjer? Jo bare få timer etterpå, i sitt neste blogginnlegg, poster Kokkejævel treningsbilder og skriver at han er og trener!!!

Så jeg influerer toppbloggeren, og er altså den som yter påvirkningsmakt på Norges fremste påvirker.
Kanskje litt å tenke på.  Jeg er jo rød og radikal og alt det der.

Ha en strålende aften!.

10 kommentarer
    1. Det er jo alltid noen som trekker i trådene – den store ufordelen med en slik rolle er at man befinner seg i kulissene, langt fra det berømte rampelyset. Det kan i sin tur gå ut over plasseringen på den offisielle blogglisten. Med mindre man gjør akkurat det du nå gjør – fortelle hva du egentlig driver med. Det er så genialt, det! 😂

      Det var god, gammel klasse over denne kunngjøringen, eller hva man skal kalle det!

    2. Ikke for dét; Så du ligger helt oppe på 29 plass på listen i dag, så du er da såvisst med i det gode ‘influencerselskap’ du også! – Way to go, Britt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg