Jeg lovet dere mat

Her er dagens middag. Laget helt fra bunnen av av meg. Eller nesten helt fra bunnen av da. Jeg kjøpte ferdig filodeig og ferdig grillede paprika.

Neida, middagen er ikke akkurat fortært nå, klokka 2 om natta. Men etter at jeg hadde kommet meg hjem etter en litt lang arbeidsdag og ble ferdig med å lage og spise middag måtte jeg prioritere Kloakk…fremfor blogg. Det tok litt tid…

Hva vi spiste?

“Sprø trekanter med potetfyll og paprikadipp” Oppskriften fant jeg i VG helg 20. Februar 21.

Vi ble mette, men blir nok ikke noen favoritt.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg