Jeg slo Gamle Gubben Grå i quiz

I dag hadde vi Quiz her i Drømmehuset. Gamle Gubben Grå mot meg. Vi har det i blant. Bruker spørsmål fra avser og ukeblader og får trimma de små grå litt.

Gamle Gubben Grå er utrolig kunnskapsrik, og i ni av ti ganger er det han som går av med seieren.

Men i dag, i dag var det jeg som vant!! Jeg vant quizen!! Jeg slo Gamle Gubben Grå ned i støvlene, eller i det minste med to poeng.

Jeg tror det var litt flaks med spørsmålene samt min kunnskap om kjente prester og vikingtiden som gjorde utslaget.
Mulig Gamle Gubben Grå var tilsvarende uheldig med sine kategorier. Fugler i Geografien var helt klart ikke hans sterke side. Han er elendig på både fugler og geografi. At de kommer sammen gjør ikke saken bedre.

Flaks eller uflaks. Jeg vant quizen!
Jeg har aldri vært noen dårlig taper. Det er når jeg vinner jeg blir totalt uspiselig.
Jeg vant quizen, jeg vant quizen, jeg vant quizen, jeg vant quizen, jeg vant,…..

 

8 kommentarer
      1. I dag leda jeg hele veien og var ganske sikker på seier. Han halte innpå i siste kategori. Han fikk Buskerud (fylket vi bor i) og jeg fikk Elton John. Jeg e rikke særlig opptatt av musikk.

    1. Yuhuuuu DU vant! Jeg spiller wordfeud for å trimme hjernen 😀 Taper som regel men det er gøy å vri hjernen litt og finne ord 🙂

    2. Uspiselig når du vinner… det vil nok noen si om meg også 🤣 Jeg liker å gni det litt inn da hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg