Jeg tror jeg er litt gal….

Husker dere at 1. mai var jeg fra meg av glede fordi jeg hadde fått tak i en haug med interlørblader på loppemarked? Jeg elsker å sitte slik å bla i gsmle interørblader, klippe ut gode ideer som blir satt I permer, og som etterhvert blir til små eller store prosjekter, gode kjøp, en fin opplevelse eller  spennende matretter. Selv om jeg har kost meg masse med disse bladene de siste tre ukene har jeg fremdeles 43 blader igjen å kose meg med.  Jeg er altså omtrent halvveis med bunken jeg hentet hjem. Mye kos igjen med andre ord.

Her om dagen så jeg at noen i nærheten skulle gi bort noen interiørblader på finn, og jeg meldte selvsagt min interesse.

Jeg fikk raskt svar, og selv om det var noen dager siden bladene var lagt ut på finn var det ingen som hadde meldt sin interesse ennå. Så jeg kunne få lov å komme å hente de. Lykkelig dro jeg ut dit etter at Charlie Chihuahua og jeg hadde gått tur i dag.

Og for en skatt!

Jeg tror jeg har klart å telle riktig, i såfall fikk jeg 366 interiørblader!!!

Rask gange bærende på en favn blader om gangen. Det ble noen turer før alle 366 bladene var på plass i bilen, og like mange ganger for å få de fra bilen og inn i Drømmehuset. Her innbefattet treningsøkta og litt trappetrening for hver tur. Jepp, jeg ble både svett og varm og fikk litt pulsstigning for andre gang i dag. Ingen skal si at denne kjerringa ikke trener.

Hva jeg skal med alle bladene? Kose meg glugg i hjel! Selv om både Gamle Gubben Grå og han jeg fikk bladene av nok tror jeg er bortimot sprøyte gal.

6 kommentarer
    1. Høres ut som du har fått tak i en skatt!🤩
      Mange timer med kos der.😊👍🏻
      En treningsøkt fikk du også med det samme. 2 fluer i ett smekk.🤗Kos deg masse med inspirasjon.🤗

    2. Fantastisk – elsker bladet Hytteliv. Her har du funnet GULL enig med deg. Dette er lykke altså!
      Tenk så mange deilige matretter vi kan lese om her p blogg også! Og alt man dille med i et Drømmehus!
      Fikk du med esker også?

    3. Wow, det var litt av en skatt! 😀 Mye bra å finne på Finn! Liker godt det at man kan lagre søk og få opp varsel i appen med en gang noe blir lagt ut. Vi pleide å ha besøk av morfars søster på sommeren, og da hadde hun med seg siste års utgaver av Hjemmet/Allers/Norsk ukeblad! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg