Kræsja på sofaen og nettroll…….

Selv om innlegget mitt kom sent ut i går, nærmere midnatt, er jeg fremdeles på bloggtoppen. Riktignok på en 98. plass, men så lenge jeg er på lista er jeg såre fornøyd.

Jeg kan ikke skylde på at nettsida kræsja og at hele teamet måtte arbeide halve natta med å svare på mail slik som Sophie Elise som er tilbake på toppen.  Men likevel ble jeg litt satt ut når jeg åpna PCn i går morges.  Han som mener jeg er en antidemokratisk kommunist, menings-fascist, løgner, voldsutøver og lovbryter som bedriver fysisk vold, støy-terrorisme, ordensforstyrrelse og forfekter meningstotalitarisme hadde vært innom bloggen og lagt igjen en hilsen. Denne gangen var jeg bare intolerant og ikke særlig intelligent. Så litt av dagen gikk med, innimellom jobb og andre gjøremål, til å formulere et svar til denne herremannen. Jeg prøver jo å svare alle som kommenterer bloggen min. Hvis du vil lese kommentarene våre kan du gå inn på dette innlegget

Jeg startet dagen på jobb. Det er kos å se kollegaene mine, men å kalle en travel arbeidsdag for koselig ville være litt drøyt. Etter det dro jeg innom Kiwi før jeg dro hjem, tok med meg Charlie Chihuahua og Kjøteren og dro på sopptur i 100-meter-skogen. Masse sopp som vanlig.

Gamle Gubben Grå lagde nydelig suppe av bakte søtpoteter.  Den smakte himmelsk. Når jeg så stekte opp dagens soppfangst i rikelig med meierismør til kveldsmat  var det bare å innta sofaen sammen med Charlie Chihuahua. Kroppen verket og jeg var så sliten at jeg måtte hente frem de siste kreftene for å klare å karre meg fra sofaen og inn til senga.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg