Legen var fornøyd…

I dag har jeg vært hos Fastlegen.  Jeg var litt spent på hvordan langtidsblodsukkeret mitt ville være nå som jeg er mindre aktiv.  Når dagene stort sett blir brukt på sofaen er det fort gjort å få litt blodsukkerstigning.  Men niks, blodsukkeret var bra. Veldig bra!

Nå økes dosen på den medisinen jeg tar en gang i uka. Den som skal være effektiv på diabetesen og i tillegg gjøre meg slank(ere). Så nå kommer vel fettet til å renne av samtidig som blodsukkeret synker.  Skal se jeg blir rene ungdommen innen neste diabeteskontroll til høsten. Da har jeg for håpentligvis kvittet meg med både rullator og rullestol også.

Legen var og fornøyd med at jeg har kuttet ut smertestillende, at blodtrykket var greit og at det virket som om jeg hadde både humøret og pågangsmotet i behold.  Han sa sågar at han var positivt overrasket.

Slike gode nyheter måtte selvsagt feires med frokost nummer to på kafé.  Ikke minst fordi Gamle Gubben Grå måtte ut og være sjåfør for meg litt tidlig på morgenen for han…

9 kommentarer
    1. Gratulerer! Det er akkurat sånne nyheter som er gull verdt i din situasjon. Man trenger ikke flere nedturer på samme tid. Nå går det framover, og snart er det tid for å teste ganglaget uten gips. Heia, heia!

    2. Så utrolig gode nyheter. Deilig å gå inn i lang helga med sånne nyheter. Kos deg masse og god helg 🥀🤩

    3. Herlig med så gode nyheter! 💕 Om ikke så altfor lenge er du kvitt gipsen også! Ha en fortsatt god pinse! 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg