Min dag gjennom bilder…..

Andrea Sveinsdottir er øverst på bloggtoppen. Og jeg har lidd meg gjennom 22 minutters vlogging om hva hun og kjæresten brukte mandag og tirsdag på.
Jeg har vært med på å se de krangle, være hos personlig trener kjøre bil, lage mat og vaske opp. Jeg har sett Andrea sminke seg, og skifte klær utendørs i en bygate for å ta foto-shoot.  2 dager i livet til 2 som jeg antar lever av å selge kroppen sin – jeg mener selvsagt av å være influensere.
Videoen var bedre enn de til Isabelle Eriksen, fordi det skjedde noe. De var på forskjellige steder og satt ikke bare å snakka inn i kameraet slik Isabelle  gjør.  Men jeg ble ikke så veldig påvirket. Influert.  Jeg kommer ikke til å løpe å kjøpe noen av produktene de reklamerte for lage middagen de laget eller få meg personlig trener.

Jeg har krabbet meg opp på en 25. plass,  Og jeg har fått en genial ide!  Hvi det er mange som gidder å gjøre som meg og sitte å se på vlogg i 22 minutter av to ganske så vanlige liv.  Hvor moro ville det ikke da være å følge denne kjerringa gjennom en hel dag?

Vlogging er uaktuelt. Ville bruke alt for mye tid på å lære meg og Gamle Gubben Grå til å beherske teknikken.
Så i dag vil jeg la dere følge live mitt gjennom kameralinsa og korte innlegg gjennom dagen.
Så følg med!!!!

Nå er jeg ferdig med frokosten. Klokka er litt over 7.30, og dagen kan begynne.

10 kommentarer

Siste innlegg