Min eneste kommentar etter de siste dagene……

Eller, det kan jeg selvsagt ikke love. Det hender jeg ikke klarer å holde kommentarene mine for seg selv….
Men Sophie Elise lover oss at dette er hennes eneste kommentar om rumpa si, så får vi se hvor lenge det løftet holder…  Jeg har i det minste håp om at dette innlegget skal få meg oppover fra min begredelige 56. plass. (Hva kan jeg egentlig forvente etter det underbukse-innlegget i går–?)

Først vil Sophie Elise referere tilbake til et innlegg hun hadde 16.oktober.  Hun setter inn link, så jeg går inn for å se hva hu refererer til.  Det er et innlegg som heter “rumpe-oppdatering”.  Jeg vet at jeg har lest og kommentert det innlegget, det finner dere her  (min rumpeoppdatering, altså. Sophie Elise sin får dere lete frem selv) Les gjerne det først, så kommer du raskt inn i saken.
Heslt skulle jeg  ikke ha skrevet en dritt om rumpa til Sophie Elise  etter det innlegget, fordi
1. Rumpa til Sophie Elise er like lite interessant som underbuksene til Kokkesnobben.
2. det er barnslig og fordummende. (I følge Sophie Elise) Jeg håper inderlig det ikke er barnslig å operere rumpa si. Jeg håper inderlig ingen foreldre får operert rumpa til ungene sine. At det er fordummende… jeg tror ikke man blir dummere av å operere rumpa si. Botoxen silikonen, fettet eller hva man nå bruker som fyllmasse siver nok ikke inn i hjernevevet.  Jeg tror mer at man operere rumpa si fordi man er dum. (Dum og deilig).
Sophie Elise mener og at det er blitt gjort til en mye større sak enn det det er.  (Jeg trodde det liksom var vitsen med sånn rumpeekstensjon. )

Jeg skjønner egentlig ikke at rumpa til Sophie Elise skal være så interessant som den faktisk er for mange. 140 kommentarer på det siste innlegget hennes. 75568 klikk! Jeg aksepterer at det gir mange klikk når jeg skriver om rumpa til Sophie Elise, selv om det sånn når man tenker gjennom det egentlig er helt uakseptabelt at rumpa til en ung kvinne skal være gjenstand for en så stor debatt – selv om hun har valgt å leve livet sitt i det offentlige og dele mye av livet sitt.  Jeg er glad det ikke er rumpa mi.
Akkurat denne rumpeoperasjonen i L.A. , som hun i grunn har skrevet en del innlegg om, vil hun holde for seg selv. egentlig…

Sophie Elise mener at vi som dumper innom bloggen hennes ikke har gått av å vite detaljer om rumpeoperasjonen hennes. Vel, jeg har arbeidet snart tretti år i spesialisthelsetjenesten. Jeg tror ikke jeg ville ta direkte skade av en operasjonsbeskrivelse.

Selv om hun ikke vil dele alt forteller hun gledelig at hun dro til L.A. med et åpent sinn og åpen lommebok. Hun ville lytte til kirurgen og følge hans anbefalinger.

Det er ikke alltid jeg lytter til kirurger og andre leger jeg møter på min vei… Og det er ikke alltid alle leger lytter til mine anbefalinger. Jeg kan ha anbefalt et par å dra til et sted det er ganske varmt og utrivelig opp gjennom årene…..  Men hvis legen har planer om å legge meg i narkose eller kutte i meg med kniv er jeg gjerne litt mer ydmyk.

En gang skulle en asistentlege på kirurgen som jeg hadde idioterklært noen dager tidligere fjerne en føflekk jeg hadde som det hadde gått betennelse i. Han var så nervøs at han mistet skalpell, arteriepinsett og tupfere på gulvet gang på gang. Sykepleieren som assisterte hadde sitt svare strev med å fylle opp med nytt utstyr. Likevel fikk jeg stafylokokker i såret og har et langt fra vakkert arr i dag.

Når det gjelder rumpa mi, så har jeg ikke flyttet på fett eller tatt BBL bare så det er sagt.

Nå tror jeg ikke folk spekulerer så veldig på hvordan kroppen min ser ut. Den er stor og den synes godt. Sånn er det med kroppen til Sophie Elise og. Ja, ikke at den er stor men den synes liksom likevel. Men samme hvor mye folk spekulerer vil hun ikke si noe om hva hun har gjort eller dele bilder… i teorien. Bare fortelle at hun har gått for det som gir det beste resultatet.

Jeg går i kjole hvis jeg vil. Det synes jeg alle bør få lov til. Er det noen som ønsker å ta screen-shot å forstørre rumpa mi ytterligere står de fritt til det, men jeg tror jeg vil anbefale en synstest. Rumpa mi burde synes godt nok.

Sophie Elise vil ikke være rumpe-jenta eller hun plastikk-kirurgi-jenta. Vel, jeg får si som Gamle-ordføreren så til meg “En får være som en er når en ikke blei som en sku” Passer bedre på Sophie Elise enn på meg. Jeg ble akkurat som jeg skulle. Ikke noe plastic-fantastic her.

Jeg mener ikke å promotere plastiske operasjoner, og det gjør jeg da heller ikke. Jeg mener ikke å romantikere det, det gjør jeg heller ikke. Og jeg har heller aldri fått sponset plastiske operasjoner. Bortsett fra da det offentlige betalte for at jeg fikk operert bort et stygt arr etter hjerteoperasjon. Jeg mener at en skal få leve det livet en selv ønsker. Og jeg er for lengst ferdig med å leve slik alle andre ønsker jeg skal leve. Sluttet med det i 1985 da jeg slutta på gymnaset. Jeg kommer til å legge ut bilder av meg selv, selv om jeg ikke ser ut som Sophie Elise. Og jeg driter i hva ungdommen måtte mene om det.

Jeg har aldri påstått at jeg er normal, men jeg er i det minste naturlig.  Nå skal jeg slutte dette innlegget med å gratulere Sophie Elise med 25 års dagen. Håper du koser deg masse.  Håper du forstår at mange av de som kritiserer deg er misunnelige på deg. Kanskje ikke for utseende ditt, men for suksessen din. Ha en fin bursdag.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg