Mulig det ikke var så smart…

I siste økt i dag hadde jeg spinning. Og selv om jeg var uten erfaring med meningsløs sykling inne i en hall hadde jeg i forkant forstått såpass at set var beina som fikk mest trening I denne økta.

Derfor brukte jeg styrketrening, apparater i sirkel, i andre økt til å stort sett trene arm, skulder og ryggmuskulatur.  Tenkte at det var smart slik at beina skulle klare spinningtimen og helst klare å frakte meg til kantina og tilbake til rommet mitt etterpå. Ville selvfølgelig ikke gå glipp av middagen.  Maten her er aldeles nydelig!!

Vel hvor lurt det var er jeg litt i tvil om nå…  Ankelen er hoven. Leggen direkte vond. Rumpa vil jeg helst ikke tenke på. Ryggen verker, og i tillegg er jeg skikkelig stiv i overarmene og skuldrene. Noen hevder at en blir sprekere av å trene, men i kveld føler jeg meg ikke en dag under 80.

Heldigvis er første post på morgendagens program  Bevegelighet, avspenning …..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg