Nå er det vår, ferdig snakka!

I overimorgen er det 1. mars, og første vårmåned. Så jeg har bestemt at samme om snøen ligger i store hauger utenfor Drømmehuset så er det nå vår. Ferdig snakka!

Så i dag gikk jeg til anskaffelse av en stk. Stemorsblomst som fikk plass i en potteskjuler på trammen.

Stemor skal kunne tåle en frostnatt eller tre. Dama på Plantasjen snakket om avklimatisering. Men jeg tror jeg tar sjansen. 35 kroner er det verdt for å skape litt vårstemning etter en lang og seig vinter.

I morgen blir det kaffe i kurvstolene på trammen. I dag kjente jeg at sola virkelig varmet. Nå er det vår  Det har denne kjerringa bestemt.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg