Nå er Gamlehytta lagt ut til leie…..

Anna Rasmussen som før var “Mammaen til Michelle”, ja hun er jo fremdeles mammaen til Michelle går jeg ut i fra, men du skjønner sikkert hva jeg mener.  Altså Anna Rasmussen troner øverst på bloggtopplista i dag.  Jeg er på en 67.plass.  Anna Rasmussen skal selge huset. Drømmehuset i Søgne er lagt ut for salg.   Vi skal IKKE, jeg gjentar IKKE selge Drømmehuset. Men i går la jeg ut hytta vår på fjellet til leie.  Vi tenkte vi kunne prøve og leie den ut i noen helger og uker når vi ikke bruker den.  Dele på godene.

Huset til Anna Rasmussen er en stor moderne bolig med utleiedel.  Den har en prisantydning på over 7 millioner.
Hytta vår er gammel, vi pusser gradvis opp,  Sen har enkel standard. Du må ha med vann eller hente vann i brønn på sommeren eller smelte snø om vinteren.  Et solcelleanlegg gir nok strøm til noen lamper. Maten lages på tre propanbluss. Eneste varmekilde er en peis-ovn.  Utedoen ligger langt nede i lia.
Vi har lagt oss på en rimelig pris. 900 kroner for ei helg. 1.200 kroner for ei uke.  Hytta ligger i nydelig turterreng. Barnevennlig med bilvei helt frem.
Bare å si i fra hvis du har lyst på en tur til Valdres.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg