Oppdatering på telefonen min

Dere husker telefonen min? Den som sluttet å virke? Hvis ikke kan dere bli oppdatert ved å lese Hva skjedde egentlig med mobilen min Til de som lever i åndeløs spenning, nordlendingen hadde god grunn for å forsøke å få tak i meg selv om jeg hadde ferie.

Men dette handler om telefonen.  Da jeg leverte den til reparasjon sa de det ville ta to til fire uker før jeg kunne forvente å få tilbake telefonen min. Enkel hoderegning fortalte meg at med min vante flaks får jeg tilbake telefonen min rundt 8. august.

I dag fikk jeg melding om at de måtte sende den til et enda større verksted. Det ville forlenge reparasjonstiden med 10 til 12 dager.

Så nå må jeg belage meg på å ha lånetelefon til rundt 20. august…

Hmf …

6 kommentarer
    1. Så godt at du har fått svart nordlandsdamen. Er alltid redd for utilsiktede katastrofer på manglende kommunikasjons alter.

      En lånetelefon? Har du så mye glede av den? Eller hvis det er en iPhone ligger vel kontakter, meldinger og annen informasjon lagret, uavhengig av selve telefonen. Den eplefamilien er smart i ordets rette forstand. Jeg har så å si alle produkter fra den familien.

      Håper oppstarten etter ferien var god og at du gleder deg til en forrykende høst uten nye krisebemanninger på grunn av covid19.

    2. Ikke noe epleprodukter her, men Android har og mye lagret på sim-kortet, så det går greit.
      Men savner telefonen min!
      Det blir nok en forrykende høst på så mange måter. Men det er godt å være tilbake på jobb, sånn når man først har kommet i gang etter ferien.

    3. Føler med deg, – kjedelig når sånt skjer. Selv har jeg fått noe tull med kameraet på Snapchat, bildene blir veldig mørke, og for meg som tar bilder støtt og stadig, så er det et stort irritasjonsmoment.
      Men jeg har svitsj-avtale og kan bytte telefon etter ett år, og nå er året passert, så det er lys i tunnelen.
      Må bare komme meg i mobilbutikken først. Dårlig med sånt her ute i skjærgården 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg