På torget i dag….

Rødt var på torget i dag for å snakke om hvorfor vi mener at EØS avtalen må sies opp.

Det var mange som delte vårt syn, og mange som sa de stemte eller kom til å stemme Rødt. Mange hyggelige kommentarer om at folk har tro på oss og den politikken vi står for. Så på lokalavisens meningsmåling at vi ligger inne med 4.55% og 2 representanter i kommunestyret.

Litt lite med folk i byen, til tross for det fine været. Vi spøkte litt med at det nok er flere folk på torget mitt på lørdagsnatta enn midt på formiddagen, og at vi kanskje burde ha stand midt på natta neste gang.  Da er det sikkert flere som vil diskutere med oss og….

 

4 kommentarer
    1. Tja, om du står der iført den røde bh’en? Dere får helt sikkert mer oppmerksomhet. Sånn som på hovedsiden av blogg.no..mye pupper der akkurat for øyeblikket. Nå har ikke jeg klikket inn på noe, for pupper har jeg selv og kan glo i speilet om jeg skulle få behov for å stirre …

      Det kan være det er en vanskelig lørdag, for det er visst AP over hele linja i dag. Jeg ga opp nyhetene…

      1. Det var nok bare lite folk i byen. Mulig de var på fjellet eller i hagen. Jeg tror ikke de satt inne for å følge AP sitt landsmøte. Så politisk interesserte er ikke folk flest

    2. Ja, kanskje et sjakktrekk å stille opp fredag eller lørdagskveldene 😀 Men spørs om det blir en del usakligheter også… Fint vær å stå der i i dag da i alle fall 🙂

      1. Usakligheter ville det nok bli. Men det kunne vært et gøyalt valgkamp-stunt. Har ikke helt gitt opp ideen. Det er mange sprøe folk i Rødt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg