Pai av ville vekster

Isabell Raad er på bloggtoppen også i dag, selv om det ikke har kommet noe nytt fra den dama siden hun delte en rabattkode hos Nelly på onsdag.
Jeg steg fra plass nummer 51 til plass nummer 50 på mitt reklameinnlegg Så det er klart, reklameinnlegg gir klikk. Så jeg vil fortsette denne trenden. I dag vil jeg derfor reklamere for bloggen som innehar plass nummer 100 i dag.

Fruens vilje er en blogg jeg kjenner ganske godt.  Hun er ei dame fra en gård i en dal på Vestlandet. Er flink til å gå  tur og ta bilder av den flotte naturen der hun  bor. Hun er og veldig glad i dyr og planter, og  du kan få mange ideer med å følge bloggen hennes.

I går var hun ute og sanket grønne vekster i skogen som hun tok med hjem og laget middag av.  I disse tider hvor mange er redd for å gå i butikken er jo det en fantastisk god ide!    Så trenger du et middagstips til en billig penge, ledsaget av flotte bilder klikk deg inn på Fruens Vilje og få med deg hennes Marikåpepai

 

3 kommentarer
    1. Fruensvilje har mange gode tips til å lage mat av ville vekster og av det hun har i hagen😊
      Dessuten er hun helt rå med strikkepinnene og fotoapparatet 😃
      Jeg leser bloggen hennes 😚
      Anbefales❤

    2. så god du er da :=) men ja det er mange gode vitaminer å finne ute i naturen,en finner mye på nett om en googler eller en kan kjøpe en bok om spiselige ville vekster ,nå har jeg et stykke pai i ovnen ,varmer den litt blir det dagens lunch :=) ha en fin dag da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg