Det er 25 % på Nelly, folkens! Hva kan være viktigere?

Reklame | Ellos, Adlibris,Fixon

Her sitter jeg og skriver om Ånse tanker  og om beredskapen som forsvant. Men hva hjelper vel det? Jeg raser fra en 46. plass og ned til en 51. plass.  For hva er leserne opptatt av i dag? Hva gir klikk og penger på konto?  Jo 25% rabatt på Nelly er det som troner øverst på bloggtopplista.  Og da skjønner jo alle at Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen.

Så jeg må jo også kaste meg på denne reklamegreia.
Jeg søkte på Metapic etter det jeg føler mest behov for å handle for tiden, smittefrakker, hansker, munnbind og annet beskyttelsesutstyr.  Jeg fant ingen av produktene jeg søkte på. Så jeg gjorde som noen skrev i en mail i går. Jeg brukte fantasien. Lue i stedet for hette, skjerf i stedet for munnbind, hansker selvsagt – og det nærmeste jeg kom en stellefrakk.  Klikk gjerne på linkene! Det gir meg noen ører inn på en konto bare jeg får mange nok.

FIXONI//Zombie I Nattkjole Karnevalskostyme//Ellos//Ellos

2 kommentarer
    1. Det finnes jo ingen større lykkefølelse enn å klikke hjem noen plagg man ikke trenger, ikke sant?😂Krise eller ikke krise! Jeg vet sannelig ikke om du hadde sluppet inn på avdelingen med det smittevernutstyret du inviterer oss til å klikke hjem heller. Livet er vanskelig! Punktum!😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg