Så var det bloggtopplista da….

Som jeg skrev i innlegget Gikk ikke helt som planlagt….. ramla jeg fra en 13. plass og helt ned til plass nummer 15.

Det var bare en blogger som fikk en større nedtur enn meg, Andrea Sveinsdottir som raste fra plass nummer 12 til plass nummer 16. Kanskje ikke så rart, hun har ikke blogget siden forrige tirsdag – og så interessant kan umulig en bildevegg og en rabattkode være.

Det betyr at det er tre nye blogger som har gått forbi meg på lista på sin vei oppover. Og når jeg klikker meg inn på en av de, Annais, forstår jeg hva jeg burde ha drevet med i stedet for alt det surret jeg drev med. Jeg burde jo selvsagt hatt hjemmespa!!!  Nei, en kjapp dusj hvor jeg maks var inne på badet i et kvarter kalles ikke hjemmespa. Såpass forstår jo jeg og.

Jeg må komme med en innrømmelse: Jeg har ikke vært fast bruker av XLASH sine produkter.  Eller fast bruker… Jeg har ikke brukt de i det hele tatt.  Ikke pads som oppbevares i kjøleskapetog ikke serum for å hindre svarte skygger under øynene eller fine linjer.  Det burde jeg nok begynne med hvis jeg skulle ha håp om avansement på blogglista.

Lavkarbo med Hanne har og passert meg med et innlegg som fikk tårene frem. Et innlegg fra i mars hvor hun forteller at hennes kjære gjennom over 20 år har gått bort.  Siden har det vært stilt.Noen ganger sier stillhet mer enn mange ord.

Den tredje som har passert meg er Doc og Dask. Der har det vært et heildundrandes  femtiårs lag for Dask.

Av de 11 andre som ligger over meg har det ikke kommet noe nytt fra Julia Nyland, Stine Skoli, Mat fra bunnen og Martine Halvs,. Irriterende at folk som ikke blogger i det hele tatt ligger over meg på lista, men de bloggene kommenterte jeg i går og ja, jeg vet jeg burde ha posert i trusekort kjole og tatt bilde av maten jeg laget men jeg prioriterte feil og fant ikke tid.

Da har vi 7 blogger som lå over meg i går og fremdeles ligger over meg. Toppbloggere som leverer lesverdige innlegg dag etter dag. Folk jeg virkelig kan lære av. Hva skriver så de om?

Vibbedille skriver om at strikkere er like ulike som andre mennesker, og ønsker fred og fordragelighet i strikkegrupper på nett.  Vel, hvis man blir gretten og su av å strikke da hadde nok jeg slutta med det.

Monika Vederhus er også sint. Hun lar det ikke gå utover strikketøy eller strikkere i strikkeforum på nett. Hun lar sinne og frustrasjon gå ut over et møbel hun forsøker å montere.  Jeg er overbevist om at det er en bedre måteå fåp ut frustrasjon på enn å skjelle ut folk på nett.

Burde jeg skrive et innlegg om sinne? Vel, i og med at dette er en dag full av engasjerende møter fra klokka 10 i dag til jeg går ut fra pub-møte rundt 22kan det hende jeg kommer til å føle på litt om ikke sinn så engasjement.

Ida Wulff har vært i bryllup. Det er år og dag siden jeg var i bryllup. Ingen mulighet for at jeg kan skrive om det  for å vandre oppover lista.

Spis og spar legger ut ukesmeny. Ja jeg vet at matinnlegg selger. Men he i huset skal Gamle Gubben Grå varme opp rester fra i går når han kommer hjem, og jeg får ta det som er igjen av de restene når jeg kommer hjem rundt 23..Oppvarmet restemat blir kanskje ikke det helt store innlegget?

Mamma på hjul skriver om sønnens første skoledag. Vel det er vel noen år siden jeg kunne skrive et slikt innlegg. Yngste Sønn begynte på skolen i 2003.

Mette Ask skriver om valg. Og straks er jeg mer med. Valg kan jeg skrive mye om!!!
Men det er ikke stortingsvalget  Mette Ask skriver om.  Men hennes valg om å takke nei til vaksine mot Covid.
Jeg tenker mitt om det. Jeg skulle ønske alle forsto at det eneste riktige er å ta vaksinen.
Samtidig vil jeg forsvare hennes rett til å si nei. Vi har heldigvis ikke vaksinetvang her i landet.

Da er det bare Kokkejævel  igjen. Han og hans takketale til blodfansen, jeg mener kundene, forbigårjeg i stillhet. Det er best slik.

Men nå må jeg løpe en kjapp tur innom badet, ta en dusj og ordne meg. Det er 54 minutter til møtedagen begynner. Skal prøve å huske å ta noen bilder av mitt “hurtig-hjemmespa” før jeg stresser videre.  Fikk med meg at spa og kjefting er det jeg skal satse på og lage innlegg om i dag.

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har grønt sertifikat nå – nå kan jeg ta Harrytur…..juhu…..
      Du trenger en ny rouge fra Isadora, er det ingen som kan sponse deg litt da!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg