Sparkelmasse eller oldsaksamlingen neste

Dere som leste innlegget Nytt syn på livet husker sikkert at nå som jeg har fått meg briller fant jeg ikke bare IT hvordan Gamle Gubben Grå så ut, jeg fant og ut at jeg ikke akkurat hadde badet i ungdomskilden de siste årene jeg heller.

Jeg fortalte Gubben at jeg nok måtte ta litt grep. “Har du ringt klinikken?” spurte han. “Klinikken?”  Jeg var ikke helt med. “Ja, for å få litt ansiktsløftning eller noe slikt” forklarte Gubben.

Jeg hadde ikke akkurat tenkt hverken ansiktsløftning, kosmetisk kirurgi eller silikon. Det jeg vurderte var å erstatte den gamle rougen som helt klart har sett dine bedre dager. “Jeg tenkte mer på litt sparkel og maling” sa jeg, og forsøkte å være morsom

Gamle Gubben Grå ga meg et granskingen blikk, så kom det tørt. “Tror heller du bør ringe Oldsaksamlingen….”

15 kommentarer

Siste innlegg