Takk for alle klikk…

Tusen takk til dere som klikket som f.. i går.  Japp, Hanne Beate og eventuelt andre som ofret egne gjøremål for å forsøke å få meg til å vippe Sophie Elise av toppen av blogglista.  Jeg så jo tallene steg og steg i går og endte på hele 840 klikk. Det var med spente fingre jeg knottet meg inn i dag morges for å se hvor langt opp på lista jeg var kommet. 840 klikk er jo helt astronomisk da det gjelder meg, men samtidig vet jeg at toppbloggerne ligger på et sted mellom 30 og 40.000 klikk.

Det holdt til en 36 plass!!! Hører dere, en 36 plass!!! Jeg kommer til å sveve resten av helga. Jeg er en influenser. Snart kommer alle til å stemme Rødt!!

Litt mindre fornøyd ble jeg da jeg så hvem som tronet på bloggtopplista også i dag.  Sophie Elise.
Med skjelvende fingre knottet jeg meg inn for å se om det var noe nytt der i gården.
OH MY GOD HEHE
Niks ikke noe nytt der. Dette begynner å bli pinlig.  Folk klikker som gale for å lese det samme middelmådige innlegget for nte gang.  Det må da finnes noe mer interessant å klikke seg inn på!
Sraad hadde bildedryss fra Dubai. (Nå har jo den dama vært i Dubai oftere enn jeg er i Hønefoss, så vi har jo sett en del bilder men likevel)
Frodith skrev om Karidansen,og at de har vært ute og lekt, Det er fine innlegg folk bør få med seg.
Anneb har ikke blogga noe i går. men hennes innlegg fra torsdag om frokost på Thon hotell Ski., Mer interessant enn Sophie Elises manglende gudstro.
Fruensvilje skrev om vårstemning og delte masse flotte bilder av en tjeld.  Flotte bilder som gir meg vårstemning i masse vis.
Midtlivskrise deler fantastiske  naturbilder fra en liten tur hun, drømmemannen og Jonas-hund hadde i på Søgne denne uka. Nydelige bilder som er vel verdt å se.
Janne Nordvang og hennes hverdagsglimt er alltid hyggelig lesing.
Geriatriks gir deg alt du måtte ønske om ishockey, i hvertfall hvis du er fra Hønefoss.

Poenget er at det finnes så utrolig mange bloggere, som skriver så utrolig mye fint, deler så mange flotte bilder.
Det går da an å klikke seg inn på så mange utrolig fine blogger, hvorfor klikke seg inn på ei som furter eller har fått total skrivesperre?

Ha en fin søndag!

6 kommentarer
    1. SE kommer nok snart med nytt påfunn. For antall visninger synker kraftig, og da må det vel opp igjen. Jeg har ikke lest der. Får visst nok informasjon via nettavisene og andre blogger. Men flere av dem du nevner, seiler jeg innom rett som det er, pluss noen til. Det er sant at det er flere fine blogger med kjekt innhold om løst og fast. Hyggelig, synes jeg.
      I dag skal jeg strikke, ikke klikke. Dessuten er diger regnbyge på vei, ser jeg. Greit med utsikt, ser været når det kommer.
      Ha en fin søndag.

    2. Jeg var inne på toppliste idag og sjekket, – begynte nederst og trodde du ikke var der! Men så fant jeg deg helt oppe på 36. plass! Wow! Så moro om flere oppdager den fine bloggen din! Jeg leser Frodith, er litt innom Karidansen + VeraLynn (flyttet til Nouw) og minmatgaleverden.no. Ha en flott søndag! 😊

      1. Ja det var gøy å komme så langt opp. Du bør søke opp jannenordvang sin blogg. Hun skriver om helt vanlige fine opplevelser i hverdagen. Alt fra varme raggsokker til sola som speiler seg i sølepytter.
        Ha en fin søndagskveld.

    3. Så glad at du liker bloggen min 🙂 Jeg leser sjelden de “store” bloggene. Bortsett fra Janne Nordvang, og så din da 😉 Og av og til Martine Halvs. Ei ung ei med sunne holdninger.

      1. Du er nok en større blogger enn meg. Jeg liker kikke innom bloggen din selv om jeg ikke alltid legger igjen kommentarer Det er noe lekent og positivt over bloggen din som jeg liker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg