Tilbake på treningsleiren

Jeg kom meg tilbake til treningsleiren i går, og møtte frisk og rask opp til første økt klokka 7.45 i dag.  Nå er klokka straks 13. To av tre økter er gjennomført og jeg føler meg som et slakt. Rygg og magemuskulatur skriker etter nåde etter en times trening med stor ball. Ja ankelen er ikke helt fornøyd den heller.

Før økta med stor ball hadde jeg arbeidstrening og drev med dette fuglehuset. Ble svaett av det og jeg, men fornøyd med dagens innsats der.

Egentlig fornøyd med egen innsats med den ballen og.  Jeg har trent muskler jeg kanskje ikke har viet så stor oppmerksomhet på en stund. De har sikkert godt av det, selv om de skriker litt nå.

Siste økta er om tre kvarter. Jeg fikk velge mellom om kondistrening skulle skje i bassenget eller på tredemølla. Jeg valgte bassenget. Det varme vannet gjør godt på musklene som skriker nå.

Men før det restitusjon.

6 kommentarer

Siste innlegg