Underbuksa tilbake på toppen….

Har ikke noen bilder av underbuksene mine, og har ikke tenkt å fotografere dem heller. Er liksom ikke så opptatt av å dele underbukser på blogg som det Kokkejævel på toppen av lista er. Sikkert derfor jeg har ramla ned til en 52. plass. Så mye har en igjen for liksom å fremsnakke bloggere fra Hønefoss.

Nei jeg skulle nok heller plassere en plastnisse i ei skål med cornflakes og dele bilder av underbuksene mine, slik som Kokkejævel. Da hadde jeg fått klikk.
Her i huset lurer vi litt på om vi skal investere i en rampenisse før neste jul. For selv om vi har huset fullt av nisser, oppfører de seg ganske bra.  Tror dere Alvin er på halvpris på Nille sammen med den andre julepynten?

Kokkejævel påstår at han ikke har delt bilde av undertøy på flere dager, men  det hang da ei klessnor full av undertøy på gårsdagens bilde… Klar over at det muligens ikke var hans undertøy men det har vi ingen garantier for.

Jeg har tenkt å bruke dagen til å lete etter feil og mangler hos mennesker jeg møter. Skal ta på meg den hvite pysjen og bestråle mennesker med røntgenstråler for å avdekke hvordan de er, innerst inne. Altså arbeide som stolt radiograf. Ha en strålende dag.

 

 

7 kommentarer
      1. De er ikke så dyre, og jeg tror kanskje det er best du ikke kommenterer noe som har med Kokkesnobben og penger å gjøre… Tok litt av i kommentarfeltet i går….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg