Reiseklar.

Nå er kofferten pakket.  Jeg har husket laderen til kameraet denne gang. Det klarte jeg å glemme da jeg var på rundreise i Egypt og fikk derfor kun tatt noen få bilder på den drømmeturen. Noe jeg har irritert meg masse over.

I morgen tidlig går turen til Italia. Først et døgn i Roma før turen går videre til Toscana og den lille byen Pitigliano. Pitigliano er en gammel middelalderby med gater så smale at de passer best for esler og med underjordiske huler laget av Etruskerne for lenge lenge siden. Der skal vi senke skuldrene, puste langsomt og nyte livet en ukes tid. Den italienske kokeboken er pakket med, og i reisefølget er det to kokker, så dette skal bli en gourmetopplevelse.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg