Fridag…

Å, så deilig. Har fått hjem guttene, Gamle Gubben Grå og Kjøteren. Har sovet i min egen seng SOVET og ikke jobbet. Herllg.

Sola skinner fra blå himmel også i dag, og jeg har fri, fri, fri…  (Bortsett fra et lite politisk møte i ettermiddag,)  Jeg skal nyte dagen sammen med mine kjære og masse deilig husarbeid. Jeg er blant de få som virkelig koser meg med å få ryddet og ordnet litt. Så nå blir det å piske familien rundt i hele dag.

Folk kommer hit i dag og. Jeg rydder garagebod for tiden. Og da dukker det jo opp med rart som man en gang i tiden tenkte at var “Kjekkt å ha”.. Så nå har jeg funnet noen som vil overta noen av våre gamle ski. Med tre unger som vokser jevnt og trutt blir det fort en samling med for små ski. Nå har jeg lagt de ut  på nett og to unger får nå gratis ski. Kjekkt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg