Kjøteren fikk en luftetur…

 

Deler hus og hjem med denne Kjøteren her. En Australsk Sheppard hann i sin beste alder,eller i grunn litt over sin beste alder… men fremdeles sprek.  Med et ben som ikke er helt med og begrensninger på hvor langt jeg klarer å gå, for ikke å si hvor langt jeg eventueltkan klare å løpe etter Kjøteren hvis han som for 14 dager siden skulle bli styrt av andre lyster enn lysten til å være lydig.  har det vært alt for få lange løpeturer på Kjøteren i vinter.  Men i dag fikk jeg lurt med meg Eldste Tennåringssønn ut, og da ble det fart på potene.

Himmelen var grå, det småregna og blåste litt surt til tross for et par varmegrader. Absolutt ikke noe turvær å snakke om.  Men vi dro av sted til stranda og hund og gutt løp rundt et kvarters tid i løssnø.  Så dro vi en tur til sentrum og gikk promenaden langs elvebredden før jeg avslutningsvis kjørte de opp i skogen slik at de kunne løpe gjennom skogen og hjem.  Sliten hund og sliten tennåringssønn, og en fornøyd Mamma som har fått trimmet hunden og minsket litt av sin dårlige samvittighet.

 

9 kommentarer
    1. Flott aussie du har<3 Her har mine kjøtere (shetland sheepdog) fått sin tur, ble en times fjelltur, så nå er de flate og ligger på lading:)
      Ha en fin dag:)

    2. Kjempeflott hund 🙂 Har en som begynner å dra på åra jeg også og han styrter av gårde de første meterne og etter det er det vi som drar han med oss hjem, så trimmen blir det så som så med når han skal være med på tur, men koselig er det 🙂

    3. Kristin: Kjøteren er alltid fornøyd, når han får en tur ut, når vi kommer hjem fra jobb, når jeg har vært ute med søpla. Det er det som er så fint med å ha hund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg