Tur med kameraet…

Har man fåttt seg speilreflekskamera, så må man jo ut å øve litt.  Ble en liten tur i ettermiddag utenat jeg helt fant de flotteste motivene, men et lite bilde kan jeg jo dele.  Det er eistrand jeg trives på sommer som vinter, men kanskje helst på de tidene av året hvor det ikke er bading, slik at jeg har stranda for meg selv.  Det var grått og trist i dag, isen som har lagt seg er i ferd med å gå?? Merkelig vinter. Men flott motiv. Kan nok bli flinklere med kamera og bildebehandling, men jeg får ta det steg etter steg.  Storkoser meg på fototur, selv om våren og høsten nok er mine yndlingsårstider….

2 kommentarer
    1. Heihei 🙂 Kjempefint bilde. En utrolig fin plass. Skjønner du koser deg der 🙂
      Høsten og vinteren er mine favoritter å. Da er det masse fint å ta bilder av.
      Ha en fin Mandag i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg