Gammel hytta skal bli ny. del 7.

Ikke store jobben, men detaljfreak som jeg er må den gjøres. Maling eller rettere sagt lakking av knotter, håndtak og lister på kjøkkenet.


Kan jo ikke ha det slik.

Så frem med lakkboks og pensel.
Og etter en halvtime er resultatet slik

Jeg fant og ut at jeg hadde et ørlite problem, jeg hadde nok  vært litt ivrig da jeg satte inn de nymalte skuffene forrige gang. Nå satt de som limt, og var ikke til å rikke. Men Gamle Gubben Grå er sterk og løser nok det problemet.

Med det samme jeg var i gang røsket jeg og ned respatexplatene over kjøkkenbenken.

Nå ble det fin lys panel, klar til beising sammen med resten av kjøkkenveggene.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg