Aud Marit og Bloggerne

Isabell Raad har ikke kommet med noe nytt siden hun ble sjekket opp av den sjeiken.  Men hun troner fremdeles på bloggtoppen.  Sjeik-sjekking ga ikke meg mange lesere.  I dag er jeg helt nede på en 49. plass.

Siden toppbloggeren ikke leverer, tar jeg som vanlig for meg den bloggeren som er på plass nummer 100
I dag er det Aud Marit som er på den plassen.  Aud Marit sin blogg har jeg kommentert i forrige uke. Dere husker, hun som stilte betimelige spørsmål om Beslutningsforum.
I det siste innlegget sitt nå tar hun for seg TV serien Bloggerne, og på nytt må jeg lese meg litt opp.

Aud Marit har tydeligvis sett tidligere sesonger.  Det har ikke jeg.
Hun er spent på hva Anne-Brith Davidsen ar å komme med nå som hun har sluttet å blogge.  Jeg stiller meg litt uforstående til at en blogger som har sluttet å blogge er med på bloggerne.  I min logiske hjerne er det noe som skurrer ved akkurat det.  (Er man blogger hvis man har sluttet å blogge? Og hvis man ikke blogger, hvorfor er manda med på bloggerne?)
Jeg har aldri, tror jeg, lest bloggen til denne Anne-Brith. Jeg vet at hun har liksom holdt blogger-skole og at den har vært omstridt.  Jeg leser meg opp litt, og ser at hele kjerringa har vært omstridt.  Hun la ned bloggen sin for rundt ett år siden fordi hun mottok så mange trusler. Nok var nok da truslene ble rettet mot datteren hennes.
Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun nå nok en gang deltar i serien – og varsler at det kommer nye “jordskjelv” fra hennes side.  Men det er vel noe med sirkushester og lukten av sagmugg.  Ja og en bankkonto som kanskje begynner å tømmes.  Jeg har fått med meg at en del av de som har gått på “bloggskolen” hennes vil ha pengene tilbake.  Men dette kan Aud Marit mye mer om enn meg.

Videre gleder Aud Marit seg til å bli bedre kjent med Joachim Kleven gjennom denne sesongen av bloggerne.  Han har jo vært litt i skyggen av Sophie Elise i hennes “verden”:
Han har jeg hørt om.  Han var med Sophie Elise til USA for den siste rumpeopperasjonen!  Jeg har alltid lurt på om det var noe på gang der….  Men nå virker det som om han ønsker å ta litt avstand fra alt dramaet rundt Sophie Elise.

Iselin Guttormsen er også ny på Bloggerne.  Heller ikke ei jeg vet så mye om. Sexologistudent fra Drammen som liker å sjokkere på Instagram. De andre som er med er Martine Lunde, Linnéa Myhre, Caroline Berg Eriksen og Sofie Nilsen.  Jeg tror ikke jeg kommer til å se denne sesongen heller.  Men Aud Marit kan jo kose seg.  Vi folk  er forskjellige.

6 kommentarer
    1. Jeg ser på se bloggerne av og til, ikke veldig spennende ..men det er jo et kort program og noe skal man jo se på i løpet av kvelden …. Fin dag videre til deg 😊

    2. Jeg ser på se bloggerne av og til, ikke veldig spennende ..men det er jo et kort program og noe skal man jo se på i løpet av kvelden …. Fin dag videre til deg 😊

    3. Aldri sett på bloggerne. Tror ikke jeg kommer til heller. Vi ser lite vanlig tv, men mye serier på dvd. Hvis du blir med skal jeg se 🙂

    4. Hei Brit. Jeg er fast leser av bloggen din, men aldri lagt igjen en kommentar.
      Tenkte bare å rette litt på deg, for det er nemlig ikke Joakim Kleven som var med til USA med Sofie Elise, det var den andre kameraten hennes. Han heter Henrik Skansen.
      Også vet jeg ikke om jeg forstod deg rett når du skrev; lurt på om det var noe på gang der, el. Men både Joakim og Henrik er homofile, så om det var det du tenkte på, så tror jeg nok ikke det 🙈
      NÅ overasket jeg meg selv med” ekstremt mye” kunnskap om disse bloggermenneskene, men det er altså utrolig hvor mye man har fått med seg etter å ha sett t episoder av denne Sofies verden 😅
      Ønsker deg en god kveld , hilsen utflytter fra Hønefoss som alltid synes det er koselig med bilder og skildringer du kommer med fra hønebyen🌸

      1. Takk for opplysningene. Vel, d er det nok ikke noe mellom han som var med til USA Henrik? Jeg følger visst ikke godt nok med…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg