Da reiser jeg til Mamma!

Livet er ikke lett! Jeg mener når selveste Gamle Gubben Grå begynner å sabotere bloggen min, ja da kan en fort føle seg motarbeidet.

I innlegget På vei mot toppen skrev jeg at det var Gamle Gubben Grå som skal lage middag i dag. Og at det etter min plan skal være Halloumi- og søtpotetburgermed avocado og krydret tomatmarmelade.  At det å se han lage en vegetar rett, og prøve på kreativt vis å få lurt kjøtt eller bacon inn i maten kunne bli et bra bloggkonsept.

Men vet dere hva Gubben sa da jeg fortalte han om moddagsplanene? Da drar jeg på hytta til Mammi og blir der i helga. 

Nå var vel det egentlig bestemt tidligere i uka at han skulle dit i helga. Han var litt usikker på om han dro i dag eller lørdag. Nå gjorde visst mitt middagsvalg avgjørelsen enkel for han….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg