Dagens handlekurv…

På min søking etter å nå bloggtoppen tipset en av de fine leserne mine meg om at jeg burde a ukens mathandel.
Nå er ikke jeg en slik som handler kun en gang i uka, men er en tur på Kiwi sånn ca en gang om dagen. Ja, jeg vet…Men jeg er flink til kun å handle etter liste, og har det ikke med å putte noe annet i kurven.

Vel, jeg hadde akkurat kommet hjem fra dagens handletur da jeg leste meldingen, og hadde ikke pakket maten inn i skap og skuffer ennå.
Så her deler jeg dagens handlekurv.
En flaske Madeira (fås ikke på Kiwi, så jeg har vært innom to butikker.)
En flaske sjokoladesaus.
100 gram kokesjokolade,
3dl kremfløte
2 bokser hundemat og
1 pose Anton Berg påskemarsipan.

Tolk det som du vil, nå skal jeg bake…..

 

1 kommentar
    1. Muffins med cognac

      3 egg,1 dæsj sukker,100 gr. smør, 200 gr. mel,1/2 flaske cognac. Smak på cognacen,visp godt. Smak på cognacen igjen for å sjekke at den er ok. 3 plater sjokolade smeltes,hakkes og hikkes,eller gjør hva faen du vil med dem. Schmaak på cognacen. Kast vispene. Smatt på cognacen,åpne vinduet, hikk.Slipp ut røra,ha i tre ts. cognac,schteek alt i langpanne.(Du klarer aldri å treffe de faens små formene uansett…!)

      Bytt ut cognac med madeira?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg