Den største sneglen jeg har sett.

Vi har merkelig nok, og bank i bordet og alt det der, vært forskånet for de der monstersneglene man hører om i hagen rundt Drømmehuset. Heldigvis! Jeg ser liksom ikke for meg at verken Gamle Gubben Grå eller jeg kom til å gå rundt hver eneste kveld og klippe sneiler i to etter først å ha druknet de i øl. Jeg mener det er det som gir det beste resultatet hvis man ønsker å bli kvitt disse monstrene etter hva jeg har hørt.

Men i dag da jeg skulle inspisere jordbæråkeren for å sjekke om det snart kom bær fikk jeg øye på den største sneilen jeg noengang har sett!

Heldigvis var det bare sneilen jeg kjøpte av Vibbedille.  I min hage hvor lupiner og andre uønskede arter har sitt fristed er det jo bare rett og rimelig at vi har en skikkelig stor sneile og.

10 kommentarer

Siste innlegg