Det kalles vel ferie?

Da er dette halvårets siste politiske møte unnahjort. Neste møte er i midte av august om jeg ikke tar feil.  Så da har jeg vel strengt tatt ferie?

Jeg sendte av gårde en jobbsøknad igjen i dag, og har vel en eller to på blokka som jeg vurderer om jeg skal søke på. Det er noe med om jeg tror jeg er kvalifisert til å fylle stillingen på en god måte. Jeg vil ikke ha en stilling hvor jeg føler at jeg ikke strekker til. Det blir det bare høye skuldre og stress av. At alt nytt er skummelt og litt stressende til å begynne med er greit, men jeg trenger liksom ikke “noe å strekke meg mot”. Andre ting som spiller inn er jo reisevei. Men søknadsfristen er ikke ennå, så de to stillingene kan jeg vurdere litt til.

Ellers har jeg vært ute og gått tur med Charlie Chihuahua. Kjekt å få det gjort før det blir for varmt. Blir vel en ny tur i kveld når temperaturen igjen  er god til turgåing.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg